هشت رازی كه زنها دوست ندارند مردها بدانند
نوشته شده توسط : nahal

هشت رازی كه زنها دوست ندارند مردها بدانند

هشت رازی كه زنها دوست ندارند مردها بدانند

آیا تابه حال به این فكر كرده اید كه در ذهن خانم ها چه می گذرد؟ آیا می دانستید كه گاهی اوقات منظور خانم ها آن چیزی نیست كه بر زبان می آورند؟ آنها ممكن است چیزی به زبان بیاورند و منظورشان دقیقاً برعكس آن باشد. اما خانم ها واقعاً چه می خواهند؟ در این مقاله رازهایی را برایتان فاش می كنیم كه خانم ها اصلاً دوست ندارند شما آنها را بدانید!

* بلوندها همیشه هم خنگ نیستند. اگر فكر می كردید كه همه بلوندها خنگ هستند باید بگویم كه كاملاً در اشتباهید. رنگ مو ارتباطی با هوش ندارد. آنها فقط خودشان را خنگ جلوه می دهند كه جذاب تر و بانمك تر به نظر برسند و شما پول بیشتری خرجشان كنید. و اگر شما این كار را بكنید آنوقت باید بگوییم كه خنگ شما هستید نه آنها!

* خانم ها به حد مرگ حسودند. شاید انكار كنند اما واقعیت این است كه شدیداً حسادت می كنند اگر طرفشان با یك زن ناشناس یا حتی یك دوست حرف بزند. شاید طور دیگری خود را نشان دهد اما مطمئن باشید كه شعله های حسادت درونش زبانه می كشد.

* من س*ك*س*ی ترین زن دنیام. همه خانم ها چنین طرز تفكری دارند حتی اگر سعی كنند كه انكارش كنند. تقریباً همه خانم ها دوست دارند احساس كنند كه تنها ملكه زیبایی در دنیا هستند و هیچ چیز دیگری در دنیا با آنها برابری نمی كند.

* من چاقم؟ مطمئنم كه این جمله تابه حال چندین و چند بار به گوشتان خورده است اما اجازه بدهید خیلی راحت قبول كنیم. خانم ها هرچقدر هم كه لاغر باشند به هیچ وجه خودشان را لاغر نمی دانند. تقریباً همه خانم ها عادت دارند كه هر لباسی كه می پوشند قبلش بپرسند كه چاق نشانشان می دهد یا نه.

* همیشه درمورد خریدهایشان دروغ می گویند. ممكن است برای خرید موادغذایی بیرون رفته باشند اما مطمئناً برای خودشان هم یك چیزی می خرند. بعد سعی می كنند یا آنرا پنهان كنند یا درمورد قیمت آن دروغ بگویند.

* هیچ رازی را با آنها درمیان نگذارید. تقریباً همه خانم ها هر رازی كه به آنها بگویید را با دوستانشان هم درمیان می گذارند. اگر اینكار را نكنند آنوقت وقتی برای ناهار بیرون می روند یا برای خوردن چای دور هم جمع می شوند حرف كم می آورند. این مسئله حتی درمورد خصوصی ترین رازهایتان هم صدق می كند (امیدوارم متوجه شده باشید منظورم چه رازهایی است).

* چه كفش هایی پایتان است؟ بله واقعیت دارد، خانم ها مردها را از روی كفش هایشان می سنجند. پس بهتر است دفعه بعد كه بیرون رفتید، كفش های شیك تر و تمیزتری بپوشید.

* وقتی خیانت كنید می فهمند. سیستم عاطفی و احساسی خانم ها آنقدر قوی است كه وقتی خیانت كنید سریع به آنها انتقال می دهد. هرچقدر هم كه در اینكار خبره باشید اما مطمئن باشید كه از چشم او پوشیده نمی ماند.





:: بازدید از این مطلب : 1071
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: